1

Dades sol·licitant

2

Alumne/a beneficiari

3

Situació familiar

4

Unitat familiar

5

Compactació

6

Documentació

7

Finalitzar

Dades de la persona sol·licitant

Dades relatives per a realitzar la comunicació (via SMS) i/o correu electrònic

Traspàs d'ajuts d'altres Consells Comarcals

Dades de l'alumne/a pel qual es sol·licita l'ajut

En cas de separació

En cas d’estar en seguiment pels Serveis Socials Municipals

Progenitor

Parella de convivència

Avi / Àvia

Germà/na

Compactació

En cas que l’alumne/a sigui beneficiari de l’ajut (Marcar una opció): Que tal com preveu l’article 23 de les bases reguladores dels ajuts de menjador, sol·licito compactar a partir de l’inici de l’adjudicació i em comprometo a fer-ho de forma distribuïda durant les diferents setmanes del curs escolar tal i com indico:

Atenció:
  • En cas de sol·licitar posteriorment la compactació o descompactació, cal fer-ho a l'Escola i aquesta tindrà efectes el dia 1 del següent mes.
  • En cas de Custòdia Compartida: Caldrà presentar-ho les dues unitats familiars amb la mateixa modalitat. En cas de contradicció, no s’atorgarà compactació a cap sol·licitant.

Resum de la documentació necessària per tramitar l'ajut:

  1. Document de sol·licitud ordinària
  2. DNI/NIF/NIE de l’alumne/a per al qual és sol·licita l’ajut i de la resta de la unitat familiar: En relació amb l’alumnat beneficiari, cal presentar còpia del DNI o NIE i en els casos que no se’n disposi es pot optar a obtenir un NIF (model K o M), per la qual cosa es necessita la seva pròpia tramitació, amb còpia d’un document identificatiu (passaport, segons el cas) i d'un certificat en què es faci constar per a quina actuació amb transcendència tributària requereix el NIF
  3. Documentació segons situació familiar (Sentència de separació, conveni regulador, certificat de defunció i/o llibre de família en casos de no haver-hi pare reconegut).
  4. Si és el cas, Certificat de l’Ajuntament acreditatiu de la distància entre el domicili i el centre docent de l’alumne/a.
  5. Com a documentació econòmica (si és el cas): Ajuda socials (plataforma d’aliments, Càrites, Creu Roja,...).

En el supòsit de no autoritzar la consulta de dades, a les bases de la convocatòria es detalla la documentació que també caldrà aportar en aquests casos.

Màxim 10 arxius de 10MB

IMPORTANT: Al finalitzar aquesta sol·licitud NO estarà presentada, sense certificat digital, quedarà pendent fer-ne el tràmit de REGISTRE D’ENTRADA AL CONSELL COMARCAL DEL BAGES. En cas de no fer-ho l’Ajut no constarà com a presentat i per tant no es farà la seva tramitació.

On i com puc fer el registre d’entrada al Consell Comarcal del Bages sense certificat digital propi:

  1. Registre presencial al Consell Comarcal del Bages.
  2. A les oficines d’atenció ciutadana dels Ajuntaments.
  3. A través del registre dels Ajuntaments (amb conveni de finestreta única).
  4. A través d’un representant de l’administració pública dels Ajuntaments i centres educatius habilitats (consultar al personal dels Ajuntaments i centres educatius de referència).

DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LA PERSONA SIGNANT

  • Que accepto les bases de la convocatòria per a la qual sol·liciten l’ajut.
  • Que declaro que les dades incorporades en la sol·licitud són certes i s’ajusten a la realitat i que quedem assabentats que la inexactitud de les circumstàncies declarades podrà donar lloc a la denegació o revocació de l’ajut.
  • Que autoritzo al Consell Comarcal del Bages al pagament de l’ajut al centre educatiu o a l’adjudicatari del servei de menjador, en el cas que el Consell Comarcal sigui l’ens gestor dels serveis de menjador.
  • Que el DNI/NIF/NIE presentat en convocatòries anteriors no ha variat i és vàlid i vigent.
  • Que tinc coneixement que, en cas d’obtenir un altre ajut que complementi en part o en la seva totalitat el preu del servei de menjador, procedent de qualsevol altre administració o entitat pública o privada per al curs 2022-2023, ho hauran de comunicar a l’Àrea d’Educació del Consell Comarcal del Bages.
  • Que em declaro informat de que les dades que facilita el sol·licitant seran tractades pel Consell Comarcal del Bages en qualitat de Responsable del tractament. Es tractaran únicament amb la finalitat d’avaluar les sol·licituds i, si s’escau, atorgar-les. La base legal del tractament és el conjunt d’obligacions legals que corresponen al consell. Seran comunicades a la direcció del centre corresponent, al Departament d’Educació, a la Base de Dades Nacional de Subvencions, a l’Agència Tributària, a l’Ajuntament corresponent i als equips de Serveis Socials. També tractaran les dades les entitats o empreses presentadores del servei de menjador.
  • Que declaro haver informat a tots/es i cadascun/a dels membres de la unitat familiar de la presentació d’aquesta sol·licitud, que implica l’autorització per obtenir, així com la cessió, de les dades necessàries de cadascun/a d’ells/elles, tal com indiquen les bases reguladores
  • Que autoritzo al Consell Comarcal del Bages, al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, a l’Ajuntament del municipi de residència o a altres Consells Comarcals, Creu Roja, a Càritas, a obtenir d’altres administracions públiques les dades de la persona sol·licitant i de la resta de membres de la unitat familiar que siguin necessàries per determinar la renda familiar, altres dades socials i comprovar la veracitat de les dades aportades a efectes d’aquests ajut. En cas contrari, els interessats podran exercir els seus drets d’acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades marcant la següent casella:

Dades de la persona o persones que s’oposen: